Reklamacje


Gwarantujemy, że zamówiony przez Państwa produkt zostanie dostarczony fabrycznie nowy, nieuszkodzony, w oryginalnym opakowaniu. Jeżeli po otrzymaniu zamówionego towaru znajdą Państwo w nim wady, prosimy poinformować nas o tym fakcie i odesłać wadliwy produkt. Jeśli chcą Państwo zareklamować zakupiony produkt prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego, który znajduje się na dole strony. Wypełniony formularz wraz z dokumentem potwierdzającym zakup towaru prosimy wysłać do nas na adres:


Cross Poland Sp. z o. o.

Ul. Trakt Brzeski 1 

05-077 Zakręt

z dopiskiem „sklep online - reklamacja”

+48 22 780 26 03


Reklamowany produkt musi być przysłany suchy i czysty. Dla bezpieczeństwa, prosimy o wysyłanie paczek za potwierdzeniem odbioru lub korzystając z usług firmy kurierskiej. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru przez Cross Poland Sp. z o. o. W razie pytań dotyczących reklamacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 (22) 780 26 03 lub 519 353 422.


W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Cross Poland Sp. z o.o. niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. W przypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady lub obniżenia ceny zwrócimy należność niezwłocznie na wskazany w formularzu numer konta. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią, co do niezasadności reklamacji.